موشن لوگو

لوگو موشن در واقع تلفیقی از صدا و المنهای گرافیکی است ولی اینبار هدف فقط لوگو و آرم تجاری شماست که باید به خوبی لوگوی شما را به سبک زیبای موشن گرافیک به نمایش درآورد. که البته تکنیک ها و نوع های مختلفی دارد که برند شما را به شدت زیبا می کند. کاربرد این ویدیو در واقع یک نوع برند سازی است که  می توانید آن را در اول (اپنینگ) و آخر ویدیو های خود (اینترو) و همچنین در میان ویدیوها استفاده کنید. حتی برای کسانی که کانال های تلگرام و ویدیویی مثل آپارات دارند، بسیار مفید باشد.

طراحی لوگو موشن

طراحی گرافیک حرکت یا موشن گرافیک یا گرافیک متحرک زیر مجموعه‌ای از طراحی گرافیک است که قوانین طراحی گرافیک را در یک محیط فیلم‌سازی یا یک محیط تولید تلویزیونی (یا دیگر وسایل دیداری درحال تحول موقت)، از طریق به کاربردن انیمیشن (جان بخشی) یا تکنیک‌های سینمایی، به کار می‌برد. به عنوان مثال علائم حرکتی و ترسیم‌هایی که به عنوان عناوین یک فیلم یا سکانس‌های آغازین یک برنامه تلویزیونی، انیمیشن‌های مبتنی بر وب، لوگو (آرم) شناسایی سه بعدی برای کانال تلویزیون را می‌توان نام برد.

اگر چه این فرم هنری برای چندین دهه بی‌اهمیت شده بود ولی در سال‌های اخیر در زمینه مهارت‌های تکنیکی، جهش‌های کمیتی زیادی داشته‌است و اخیراً با توجه به اینکه امروزه رسانه‌ها نقش بسیار بزرگ و با اهمیتی در زندگی پیدا کرده‌اند، موشن گرافیک جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و به عنوان ابزاری مناسب برای انتقال محتوا در دنیای بصری امروز شناخته می‌شود.

موشن لوگو

به‌طور معمول زمان آماده‌سازی یک موشن گرافیک باکیفیت به نسبت پایین‌تر از سایر سبک‌های ویدئویی است، همین‌طور قیمت تولید موشن گرافیک به نسبت پایین‌تر از سایر روش‌هاست. برای مثال قیمت تمام شده موشن فلت بسیار کم می‌باشد.

در ابتدا از موشن گرافیک برای متحرک سازی آرم و لوگوی شبکه‌های تلویزیونی، کمپانی‌های سینمایی و برخی دیگر از شرکت‌ها یا رویدادها استفاده می‌شد. اما کم‌کم دامنه استفاده از گرافیک متحرک گسترش یافت و برخی از تکنیک‌های سینمای و فیلم‌سازی، همچون صداگذاری حرفه‌ای و مانند آن نیز به آن وارد شد. آنگونه که امروزه موشن گرافیک نقش ویژه‌ای در تبلیغات و اطلاع‌رسانی رسانه‌ای و فیلم‌سازی یافته‌است. همه این ویژگی‌ها باعث می‌شود همه کسب و کارها برای انتخاب